Přednášející minulého ročníku

Carlo Capalbo

Carlo Capalbo

B2B marketing a sportovní akce

LinkedIn president of organizing committee
Prague International Marathon

 

Carlo Capalbo se narodil v Itálii roku 1957. Vystudoval University of Naples Law Faculty, později získal MBA v Milánu a postgraduální studium dokončil na University of Economics, Turin  následovaného studiem MBA na University of California, Berkeley. Svou profesní kariéru započal v IT sektoru s Olivetti Spa v Itálii. V roce 1988 se přidal k Wordperfect Corporation, kde zastával několik manažerských pozic, včetně country managera Itálie a regionálního manažera dalších evropských zemí. V 90. letech se přestěhoval do střední Evropy a rozjel poradenskou společnost, která pomáhala evropským středně velkým firmám se vstupem na český trh. V roce 1994 založil společnost Prague International Marathon spol s.r.o. (PIM), která je organizátorem tří běžeckých událostí v Praze – Pražského maratonu, Pražského půlmaratonu a Pražského Grand Prix. V roce 1998 byl Carlo oceněn čestným doktorátem od Univerzity Karlovy za jeho zásluhy a přínos českému sportu. V roce 2002 založil Tempo Team Prague, agenturu skládající se z týmu profesionálů, kteří poskytují konzultace, sdílí zkušenosti a poskytují služby dalším vytrvalostním běhům v Evropě a po celém světě, stejně jako sportovním institucím. Carlo poskytoval poradenství v oblastech managementu a marketingu pro velké a významné akce, jako je maraton v Buenos Aires, Los Angeles, Šanghaii, Sia-menu a další. Carlo vydal knihu “Praga l´altra primavera”, založil magazín “Progetto Republica Ceca” a přispíval do mnoha dalších publikací. Je také příležitostným přednášejícím na několika univerzitách. Jeho mateřštinou je italština, ale hovoří take plynně anglicky a na konverzační úrovni česky, francouzsky a španělsky. Roku 2005 obdržel PIM cenu “Sponsor of the Year” za přínos sportu v České republice. V dubnu roku 2009 se Carlo stal prvním italským členem Board of AIMS (Association of International Marathons and Distance Races). V červnu roku 2010 zorganizoval první půlmaraton v Olomouci, událost, za kterou získal cenu “Počin roku”. Dále nasledovaly půlmaratony v Ústí nad Labem, Českých Budějovicích a Karlových Varech. Kromě zmíněných událostí organizuje PIM také Junior Marathon pro středoškoláky.  V květnu roku 2012 hostil PIM 19th World Congress of AIMS, který byl největším kongresem za třicetiletou historii AIM, sešlo se zde 240 delegátů reprezentujících 122 závodů z 55 zemí a 7 kontinentů. V roce 2013 vzniklo v Praze unikátní běžecké centrum Running Mall, jehož příklad následují i ostatní světoví organizátoři závodů. V roce 2014 obdržel Carlo Capalbo European Athletics Member Federation Award za jeho přínos evropskému sportu. Sportovní události RunCzech jsou sponzorovány velkými významnými společnostmi jako je Volkswagen, Adidas, Hilton a Mattoni. Celá organizace a atmosféra akce přivedly do České republiky mnoho renomovaných atletů jako jsou  Haile Gebrselassie, Stefano Baldini, Paul Tergat, Moses Tanui, Antonio Pinto, Patrick Makau, Zersenay Tadese a Wilson Kipsang, stejně jako tisíce návštěvníků. Běžecká liga RunCzech má 6 IAAF Road Race Label ocenění za svých 7 závodů, což se zatím nepodařilo žádné další organizaci na světě.

 

Marek Tesař

Marek Tesař

B2B marketing a sportovní akce

LinkedIn Marketingový ředitel
Český olympijský výbor

 

Marek Tesař (38) patří k nejrespektovanějším osobnostem českého sportovního marketingu, ve kterém se pohybuje bezmála 15 let. Od května 2014 je marketingovým ředitelem Českého olympijského výboru a zároveň působí na pozici ředitele a člena představenstva České olympijské, oficiální marketingové agentury ČOV. Předchozích třináct let pracoval ve vedoucích pozicích české centrály skupiny Ogilvy&Mather a podílel se mimo jiné na marketingu řady úspěšných sportovních projektů jako lyžařská Jizerská 50, veslařské Primátorky či běžecký seriál RunTour.

 

Jiří Cívka

Jiří Cívka

On-line B2B marketing

LinkedIn Public Relations and Communications Professional
Generali Pojišťovna, a.s

Jiří Cívka je tiskovým mluvčím pojišťovny Generali, kde má na starosti externí i interní komunikaci. Je členem správní rady Nadace pojišťovny Generali, dozorčí rady Nadace České pojišťovny a výkonné rady Českého výboru pro Unicef. V posledních čtyřech letech získal 4 České ceny za PR. Zatím poslední v řadě za projekt zrcadlící stav českých silnic Výmoly.cz. Projekt, který se letos jako jediný český zástupce dostal na shortlist Digital Communication Awards. A právě to bude téma, kterému se Jiří bude na konferenci věnovat. Jak CSR orientovaná B2C komunikace může pomoci v B2B.

Tomáš Berger

Tomáš Berger

B2B data - a co když zákazníci hledají vás?

LinkedIn ředitel
IMPER CZ

Založil a vede firmu Imper.cz, která dodává nové zákazníky B2B firmám v ČR, SRN, USA. Mezi úspěšné projekty firmy patří B2B ledgen Leady.cz /.com, databáze firem Merk.cz, nebo jejich monitoring Monitora.cz. Za rok a půl existence je uživatelem některého projektu každá 5. B2B firma v ČR s obratem nad 200 mio a tisíce dalších menších a středně velkých společností. Startup zatím odmítá investice, jen letos posílil o 12 lidí a brousí si zuby na další trhy.

 

Miroslav Král

Miroslav Král

On-Line B2B marketing

LinkedIn Managing Partner
MarketUP

Je uznávaným odborníkem na prodejní a marketingové strategie, vedení a zvyšování výkonnosti prodejních týmů a business development nových projektů. Je autorem e-knihy 7 kroků pro úspěch na webu a sociálních sítích a přednáší o tématech prodeje a marketingu na řadě konferencí a seminářů.

V roce 2010 založil výkonnostně orientovanou, konzultační a online marketingovou agenturu MarketUP s cílem pomáhat firmám při tvorbě strategie a aplikování nejnovějších technologií a know-how pro úspěšný marketing a prodej.  Nyní již dvacetičlenný  tým MarketUP poskytuje služby desítkám středních a velkých firem včetně start-upů, mezi které patří společnosti jako Stiga, Franke, Castrol, Fanuc, Hamé nebo Sephora.

V uplynulých 16 letech řídil prodej, distribuci a marketing v nadnárodních technologických společnostech Microsoft, Honeywell a Eurotel (dnes Telefónika O2) v České republice i v zahraničí. V roce 2008 absolvoval Executive MBA v mezinárodním managementu na Thunderbird School of Global Management ve Phoenixu, USA. 

Vladimír Buťa

Vladimír Buťa

Návratnost marketingových investic

LinkedIn Marketingový ředitel
Mediatel spol s.r.o.

Praxi v oblasti marketingu, komunikaci, řízení obchodu a prodeje a produktovém managementu, získal na různých manažerských pozicích a například ve společnostech Česká pojišťovna a.s., Seznam a.s. a nebo nyní Mediatel.  V současnosti pracuje s týmy marketingu, produktového managementu a tréninku na budování efektivního a moderního produktového portfolia a smysluplného řízení vztahu se zákazníky. Z pozice marketingového ředitele spolupracuje na komunikačních a prezentačních strategiích zákazníků společnosti Mediatel. Zkušenosti získané zejména z online kampaní zákazníků využívá pro zvýšení výkonnosti produktů a také přednášky na odborných a profesních fórech zaměřených na SME.

Petr Macek

Petr Macek

On-line B2B marketing

LinkedIn expert na internetový marketing
Lektor

Je absolventem Vysokého učení technického v Brně. Vystudoval také projektový management na University of Technology v australském Sydney. Působil jako managementový konzultant a projektový manažer v nadnárodních společnostech a pracoval na projektech v České republice, Irsku, Rusku nebo na Ukrajině. V posledních letech pomáhá společnostem všech velikostí se strategiemi pro propagaci na internetu. Jako expert na internetový marketing připravuje unikátní strategie, pomocí kterých společnosti dosahují cílů, které si pro propagaci na internetu nastavily. Kromě návrhů tyto strategie často pro své klienty také realizuje. Mimo poradenskou činnost se věnuje koučování a lektorství v oblasti internetového marketingu. Jako lektor vede individuální školení pro firmy i jednotlivce, ale i velké semináře pro obchodní spolky a hospodářské komory. Opakovaně školí pracovníky například těchto organizací: Britská obchodní komora, Slovensko-česká obchodní komora, Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje, Vysočiny nebo Jihočeského kraje a další. Jeho školení se vyznačují praktickými ukázkami z reálné praxe, důrazem na strategický přístup k on-line marketingu a zaměřením na oblasti, které účastníci mohou sami přenést do praxe. Mimo práci ho baví aktivně sport, kynologie, hodně čte a zajímá se o staré filmy.

Přemysl Nikrmajer

Přemysl Nikrmajer

Kde získat kvalitní databáze?

LinkedIn Area Sales Manager
Bisnode

 

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze obor Podniková ekonomika a management. Ve společnosti Bisnode pracuje 7 let, nejprve na pozici Product Manager, následně Head of Product Management, nyní Area Sales Manager.V rámci Bisnode se podílel na mnoha datových integracích a zákaznických řešeních jak v oblasti marketingových, tak credit-riskových dat. Absolvoval řadu specializovaných kurzů a školení zaměřených na komunikaci, psychologii, leadership, sales management. Mezi záliby patří cestování, jazz, sport a dobré jídlo.

 

Roman Frkous

Roman Frkous

Smysluplné B2B akce

LinkedIn odborník na měřitelnou komunikaci
lektor

Má mnoholeté zkušenosti z marketingu a interní komunikace. Pracoval ve společnosti Siemens jako ředitel marketingu a komunikace a následně ve společnosti Oskar/Vodafone na pozici PR Manager a Senior Project Manager. Podílel se na přípravě a realizaci netradičních guerillových kampaní, zodpovídal za vztahy s veřejností, komunikační podporu služeb a krizovou komunikaci. Byl moderátorem a spolupracoval na mnoha vzdělávacích projektech. Obdržel také prestižní cenu Osobnost roku 2005 udělovanou PR Klubem za výrazné ovlivnění image společnosti pomocí nástrojů public relations. Dále pracoval v GE Money Bank jako ředitel komunikace, kde spolu se svým týmem získal v roce 2007 interní cenu Excellence Award for Best Communication in GE Money CEE a také pět ocenění v rámci soutěží Česká cena za PR včetně ocenění za nejlepší komunikaci na finančním trhu a korporátní komunikaci. V současnosti působí jako poradce a lektor v oblasti marketingu a firemní komunikace se specializací na měřitelnost.

Jan Čermák

Jan Čermák

Case Study - spolupráce s Pražským mezinárodním maratonem

LinkedIn marketingová komunikace
Porsche Česká republika s.r.o., divize Volkswagen osobní vozy

Po jedenácti letech na pozici Account Directora v mediální agentuře MediaCom, kde stál například u vzniku projektu Pohádkové Česko společnosti Škoda Auto, nastoupil v lednu 2013 do marketingového týmu značky Volkswagen, kde má ve své působnosti kompletní spektrum BTL komunikace. Z velké části se zaměřuje na partnerské projekty, jejich aktivaci a maximální využití jejich potenciálu. Příkladnou realizací je platforma "Run Blue." včetně úspěšné soutěže "Auta poháněná srdcem" (viz www.runblue.cz). Je také šéfredaktorem Das Auto. Magazínu, který získal 1. místo v soutěži Zlatý středník 2013 (kategorie B2C), 2. místo a zvláštní cenu za výjimečný design v soutěži Fénix 2013.