Přednášející

Tomáš Soukup

Tomáš Soukup

B2B MONITOR: B2B marketing v České republice 2015

CEO & Founder
B-inside s.r.o.

V marketingovém výzkumu pracuji přes 10 let. V roce 2011 jsem spoluzaložil vlastní výzkumnou agenturu B-inside, která se specializuje čistě na B2B výzkum trhu v ČR a střední Evropě. Jsem spoluautorem projektu B2B monitor, který kontinuálně mapuje situaci B2B marketingu v ČR (nově i na Slovensku). Pracuji na projektech např. pro Zetor, Bochemie, Bosch Rexroth, Kimberly Clark či Microsoft. Klientům nejčastěji pomáhám zjišťovat potřeby zákazníků, otestovat nové produkty či získat zpětnou vazbu od zákazníků.

Petr Václavek

Petr Václavek

Český marketing ve světě

LinkedIn Digital Account Director
IMPACT & ECHO BBDO

 „For me, the imagination is truly more important than knowledge...“      

Petr začal svou kariéru v reklamě již v počátku devadesátých let prací v MARK BBDO Praha. Dále působil v agenturách GREY a Saatchi&Saatchi. V roce 1997 založil agenturu Northman's a získal několik velmi důležitých klientů. V roce 2002 dostal nabídku se stát výkonným ředitelem nově založené pobočky agentury Leo Burnett pod názvem Friends of Sales. Během následujících 5 let agentura rostla z 5 až na 80 zaměstnanců a každoročně zdvojnásobovala objem nových klientů. Postupně se stala nejziskovější jednotkou Leo Burnett a jedničkou na českém trhu. V roce 2007 zakládá integrovanou agenturu Lemonade Prague, která se velmi rychle stala propagátorem nových směrů a trendů v marketingové komunikaci. Agentura se stala jedním z nejdůležitějších hráčů na komunikačním trhu. V roce 2013, po více jak dvaceti letech v českém marketingovém prostředí, přijal nabídku na pozici Digital Account Director v největší a nejslavnější kuvajtské reklamní agentuře IMPACT & ECHO BBDO.

Steve Kemish

Steve Kemish

B2B Marketingové nástroje pro rok 2016

LinkedIn Managing Partner
Junction Marketing Agency

Steve je mnohokrát oceněný marketingový odborník, který získal vášeň pro B2B digitální marketing v roce 1997 a pracuje na obou stranách barikády, na straně klienta i agentury. Je posedlý využitím principů digitálního marketingu a co nejlepším vytěžením této technologie. Pokud právě není se svými klienty, vyučuje a mluví o této problematice po celém světě. Steve spolupracuje s Institute of Direct and Digital Marketing od roku 2004. Podílel se na digitální marketingové strategii mnohých světových značek, jako například: Motorola, Cisco, ITV, Lego, Skype, British Airways a Oracle. Steve v minulosti předsedal IDM Digital Marketing Council a je členem the DMA future-proofing group in the UK, hostující přednášející na různých britských univerzitách a porotce soutěže Superbrands.

Spencer Waldron

Spencer Waldron

Jak na skvělé marketingové prezentace?

LinkedIn Regional Manager - Western Europe
Prezi

Spencer má bohaté zkušenosti s prezentacemi. V současné době je country managerem Prezi.com. Prezi je dynamický prezentační nástroj používaný padesáti milióny uživateli po celém světě. Před kariérou v Prezi byl spoluzakladatelem start upu, který vyvinul software pro malé podniky na rozvíjejících se trzích, aby získali investory a partnery. Také provozoval prezentační konstrukční kancelář, která pomohla více jako stovce výkonných pracovníků, marketingovým týmům a začínajícím podnikatelům zlepšit design jejich prezentace.
Grzegorz Blazewicz

Grzegorz Blazewicz

Automatizovaný marketing

LinkedIn CEO & Founder
SALESmanago Marketing Automation

Generální ředitel a zakladatel společnosti SALESmanago. SALESmanago je světová platforma patřící do TOP 6 Marketing Automation a využívá ji více jak 3000 zákazníků v 40 zemích světa. Grzegorz má více jak patnáctileté zkušeností z marketingového průmyslu v Polsku a i v zahraničí.

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk

Měření efektivity v B2B kampaních

LinkedIn PR Manager
ROI Hunter

Adam vystudoval mediální studia na FSS MU v Brně. Jako první bankovní bloger pomáhal rozjet značku mBank v ČR a poté působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde spoluvytvářel např. nástroj pro sledování sociálních sítí Social Insider. V současnosti pomáhá projektu ROI Hunter (pokročilé FB Ads platformě pro e-commerce klienty) dobít polský trh a celkově s PR a marketingem. Jako spolumajitel agentury KII (Influencer.cz) pracuje pro klienty jako BMW Česká republika, Oborová zdravotní pojišťovna, Heineken a další. Školí, přednáší, učí a organizuje setkání profesionálů z oblasti soc. médií Babeltalk / Babelcamp.

Jan Tichý

Jan Tichý

Měření efektivity v B2B kampaních

LinkedIn Rentiér
Medio Interactive, s.r.o.

Jan vede analytickou, konzultační a vývojářskou společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je zkušeným přednášejícím na různých veřejných i individuálních školeních z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací. Je oficiální Google Certified Trainer a také Google Partner Academy Regional Trainer, je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména datovou analytikou, online marketingem a optimalizací obchodní výkonnosti webů. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, v minulosti pracoval jako vedoucí projektů a vedoucí SEO oddělení v agentuře H1.cz.

Pavel Marek

Pavel Marek

Automatizace marketingu

LinkedIn Managing Director
MARCO BBN Czech Republic

Profesionální kariéru jsem započal v roce 1992. Se svým bratrem jsem o dva roky později založil komunikační agenturu MARCO, kde působím dodnes. V letech 1999-2005 jsem byl členem prezídia asociace AČRA. Od roku 2001 zastupuji MARCO v mezinárodní síti nezávislých komunikačních agentur BBN. V posledních letech se více zaměřuji na marketing pro B2B segment, akviziční kampaně, posilování pozice značek, podporu obchodních týmů, online marketing. V anketě Marketér roku 2008, kterou vyhlašuje Česká marketingová společnost, jsem získal ocenění Malý delfín.

Miroslav Král

Miroslav Král

Poučení se z úspěchů i chyb jiných

LinkedIn Managing Partner
MarketUP

 

Mirek je uznávaným odborníkem na prodejní a marketingové strategie a business development nových projektů. Je Managing partnerem online marketingové agentury MarketUP, kterou založil v roce 2010. Nyní více než dvacetičlenný tým MarketUP patří mezi přední partnery společností Google, Facebook, Seznam a Adform a poskytuje služby desítkám firem v ČR i zahraničí. Společnost MarketUP byla v roce 2015 Googlem označena jako jedna z nejrychleji rostoucích partnerských agentur Google z 19 zemí regionu střední a východní Evropy. Mezi její klienty patří např. Hamé, A3 Sport, Sconto nábytek, Hilti, Crocodille, Avnet, Fanuc, Mary Kay nebo Sephora. Mirek v předchozích 16 letech řídil prodej, distribuci a marketing v nadnárodních technologických společnostech Microsoft, Honeywell a Eurotel v ČR a zahraničí. Je absolventem Thunderbird School of Global Management ve Phoenixu, USA. 

 

Jan Valdman

Jan Valdman

Social business ve službách marketingu

LinkedIn Business Development Manager
Whitesoft s.r.o.

Ing. Jan Valdman, Ph.D. pracuje jako ředitel plzeňské pobočky společnosti Whitesoft, kde pomáhá zákazníkům s využíváním potenciálu IT technologií - zejména v oblasti firemní komunikace a spolupráce.
Je nadšeným propagátorem myšlenek social business a podnikových sociálních sítí. Hodně se orientuje na řešení od IBM a již dvakrát získal prestižní ocenění IBM Champion for Collaboration Solution, jež je každoročně udělováno cca stovce osob, které se nejvíce podílely na rozvoji v této oblasti. Z dlouhé chvíle též přednáší systémovou integraci na Fakultě aplikovaných věd ZČU nebo pořádá různé konference. Najdete jej na Twitteru (@jan_valdman).

Registrovat